Veelgestelde vragen

Voor klanten

Wat is het voordeel tegenover een grote reshipper?

Bij een grote reshipper stuur je het pakket naar een vast adres – hun magazijn. Niet elke webshop staat dat toe waardoor je bestelling wordt geannuleerd. Bij Pakketontvangers gebruiken we een netwerk aan adressen, waardoor elke webshop kan leveren.

Wat kost het doorsturen van een pakket?

Het doorsturen van een pakket kost ongeveer €40 + het verzendlabel vanaf ons adres naar jouw adres. De prijzen kunnen variëren afhankelijk van de grootte en het gewicht.

Doen jullie aan pakketten combineren?

Nee, wij doen niet aan pakketten combineren om op verzendkosten te besparen. Omdat elk adres een individueel adres is en geen magazijn, zijn er geen verpakkingsmaterialen aanwezig. De oorspronkelijke doos wordt gebruikt.

Hoe kan ik gebruik maken van Pakketontvangers?

Stuur een e-mail naar info@pakketontvangers.nl of gebruik ons contactformulier.

Voor pakketontvangers

Wat is een Pakketontvanger?

Een Pakketontvanger is iemand die zijn adres opgeeft om pakketten naartoe te sturen. Als je een pakket ontvangt maak je foto’s van de inhoud. Vervolgens krijg je een verzendlabel van een koeriersdienst en geef je het pakket bij een koerier af. Zodra dit is gebeurd, krijg je een vergoeding. De vergoeding is ongeveer €20 per pakket, afhankelijk van de grootte en het gewicht.

Moet ik altijd thuis zijn om mij aan te melden?

Nee, dat hoeft niet per see en is natuurlijk ook niet mogelijk. Echter kan het wel zo zijn dat een pakket naar een servicepunt wordt gestuurd, waar je het pakket dan wel moet afhalen. Daarom is het wel het handigst als je vaak thuis bent – de vergoeding blijft namelijk hetzelfde.

Waarom willen klanten liever een huisadres?

Er zijn ook andere bedrijven die aanbieden pakketten door te sturen. Dit zijn echter magazijnen en hebben één adres. Niet elke webshop staat het toe om bij magazijnen te leveren. Dat is waar Pakketontvangers zich in onderscheid – door huisadressen aan te bieden.

Waarom willen klanten hun pakketten door laten sturen?

Hier kunnen verschillende redenen achter zitten. Sommige klanten willen van een Nederlandse winkel bestellen die geen internationale levering aanbied. Sommige klanten zijn erg privacy bewust en willen hun adres niet aan grote internationals geven. Zo zijn er nog veel meer andere redenen!

Andere vragen?

Vul hieronder het contactformulier in. Je kan ook direct een mail versturen aan info@pakketontvangers.nl.